štvrtok 22. januára 2009

Na úvod

Vzhľadom na množstvo mailov, čo mi zapĺňajú mailovú schránku a dopisov, ktorými mám zavalený písací stôl, som sa teda nakoniec rozhodla, že si predsa len začnem písať blog o tom, čo ma postretlo a ešte postretne počas môjho pobytu vo (vraj) teplom a slnečnom Taliansku. Tí, ktorí už poznajú môj vzťah a prístup k akejkoľvek pravidelnej písacej činnosti už asi na začiatku pochybujú o jeho životnosti (ja spolu s nimi), ale minimálne sľubujem, že toto nebude posledný príspevok :)) Takže prosím z času na čas nejaké ohlasy, nech si môžem aspoň myslieť, že si to nepíšem sama pre seba...
A Jity, sľubujem, že o zuboch v pomarančovom džúse ani slovo, aj keď ma táto predstava ešte stále prenasleduje....

1 komentár:

  1. Fantastický nápad! Napriek tomu som sa nebudú môcť čítať...
    Pozdravy z Mexika!
    Humberto.

    OdpovedaťOdstrániť