štvrtok 18. júna 2009

Už sa to tu kráti

Taaak milí moji zlatí, musím si s istou dávkou ľútosti priznať, že sa mi pobyt v Miláne začína rýchlo blížiť ku koncu... Včera som napísala posledný test a teraz ma čakajú dva týždne oddychy a pohody (dúfam, už tu ničomu neverím :D ) Tie tri testy, čo som minule spomínala som nakoniec akýmsi nevídaným zázrakom zvládla, ale už to nikdy nechcem zažiť :D Prvý test sa mal začať o 10.30, druhý o 12.30, ale kým nás na tom prvom nejakým nepochopiteľným algoritmom rozsadili, tak prešla polhodina, o ktorú sme museli skôr vypadnúť, aby sme dosloval bežali na ďalší test. No koniec. Potom som bola taká unavená, že som si na lavičke v škole na 10 minút zdriemla, veľmi mi to prospelo!! :D Ale výsledky už mám a naštastie som urobila všetky tri, čím by som si ale pri včerajšej skúške taká istá nebola!!! :D Medzinárodné vzťahy, učila som sa na to v kuse skoro dva týždne, ale že by som bola z testu nejka extra nadšená, tak to asi ani nie :D Ale už na to kašlem, už mám voľno!!!
Dnes večer príde Zuzanka a Zlaťuška, budú tu skoro týždeň, takže sa chystáme na pár výletíkov, trošku za kultúrou a tak :)
Tak nejak rozmýšľam, že čo také zaujímavé ma v poslednej dobe postretlo, že by som o tom mohla napísať, ale vzhľadom na to, že posledný mesiac som strávil učením doma, ma nič veľmi nenapadá a ani sa nič nestalo.
Takže to balím a idem pokračovať vo vyvaľovaní sa, kým mám na to čas!! Arrivederci! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára